Indeling van heel Nederland in 14 unieke lifestyle
segmenten, gebaseerd op landelijk marktonderzoek.
De GeoTypen lifestyle segmenten zijn gebaseerd op lifestyle marktonderzoek dat al sinds 1994 onder de Nederlandse bevolking wordt uitgevoerd. Door data analyses ontstaan 14 unieke segmenten die door middel van (open) data nauwkeurig worden geprojecteerd op elk woonadres. Met de GeoTypen krijgt u inzicht in de levensstijl van uw klantgroepen, direct toepasbaar binnen uw on- en offline marketing omgeving.
[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]
De 14 GeoTypen bieden een basis voor een gesegmenteerde benadering van (potentiële) klanten. Zij dragen onder andere bij aan:
De GeoTypen kunnen in abonnementsvorm volledig geïntegreerd worden in uw eigen on- en offline omgeving, inclusief periodieke updates. Optioneel kunt u gebruikmaken van onze Anolis applicatie; een applicatie waarmee u eenvoudig kunt profileren en (geografisch) visualiseren. De GeoTypen zijn op afstand te gebruiken, realtime op te vragen via onze webservice of toepasbaar door onze analisten in klant- en marktanalyses.
Zijn uw klanten Intellectuele Cultuurliefhebbers of Creatieve Milieuliefhebbers? En hoe verschillen zij van elkaar? Elk GeoType heeft een eigen levensstijl en onderscheidt zich onder andere door de samenstelling van het huishouden, het inkomens- en opleidingsniveau, de vrijetijdsbesteding, het media en financiële gedrag en uiteraard de geografische locatie en spreiding. Bezoek GeoType.nl om alle 14 segmenten beter te leren kennen.
[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]
Bent u benieuwd wat de GeoTypen voor uw organisatie kunnen betekenen of wilt u de GeoType brochure ontvangen? Laat hiernaast uw gegevens achter, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.