GeoType: 14 unieke lifestyle segmenten.

Leer uw klanten kennen, weet wat hen bindt en waarin ze zich onderscheiden.

Dé Nederlander bestaat niet, dé klant net zo min. Toch zijn we geneigd om iedere klant, geheel onterecht, over die ene kam te scheren. Denken vanuit dé klant lijkt de wereld een stuk overzichtelijker te maken, maar in de praktijk is dit juist minder rendabel. Met dit in het achterhoofd zijn de GeoTypen ontwikkeld; een indeling van heel Nederland in 14 unieke lifestyle segmenten, gebaseerd op landelijk marktonderzoek.

Met de 14 GeoTypen leert u uw klanten beter kennen, weet u wat hen bindt, maar ook waarin ze zich onderscheiden. Vraag de gratis brochure aan waarin we elk type uitgebreid beschrijven zodat u weet wie ze zijn en ze wellicht zelfs gaat herkennen.

Brochure aanvragen

Naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Bedrijfsnaam *
 

 


Nóg meer inspiratie?

Wilt u weten hoe u het best kunt starten met segmentatie, welke segmentatiemethoden en segmentatie fasen er zijn en wat u ermee bereikt? In het whitepaper ‘Haal meer rendement uit klantdata door segmentatie’ vertellen wij hier meer over en geven wij tips.