Haal meer rendement uit klantdata door segmentatie

Alles over segmentatie en de handvatten om ermee te starten.

Geen klant is hetzelfde en iedereen heeft unieke wensen en behoeften. Succesvolle marketing is daarom zoveel mogelijk gebaseerd op individueel klantgedrag en het doen van een passend aanbod aan de juiste klant, op de juiste plaats en tijd. Maar helaas is dit operationeel niet altijd haal- of betaalbaar. Een goed alternatief is het opdelen van prospects en klanten in segmenten.

Met een weloverwogen segmentatie valt veel te winnen, maar het vraagt ook om aandacht en expertise. In het gratis whitepaper gaan we dieper in op segmentatie en beschrijven we wat het is, welke methoden en fasen er zijn, de tips die we willen meegeven en wat u ermee bereikt.

Whitepaper aanvragen

Naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Bedrijfsnaam *
 



Nóg meer inspiratie?

Benieuwd naar hoe onze klant Zelfstroom processen heeft geoptimaliseerd middels klantsegmentatie en hoe zij de 14 GeoTypen hebben bepaald en ingezet, bekijk dan ook de case ‘Hoe zelfstroom meer inzicht in klanten heeft gekregen en hen efficiënter bereikt’.