Het lifestyle gedrag van alle Nederlandse huishoudens in beeld. Vanaf nu is de complete rapportage beschikbaar! Download nu >

Waardevolle donateurs werven met GeoType

case-unicef-detailafbeelding.jpg

Stel: u wilt uw wervingsbeleid effectiever maken, uw mediakeuzes onderbouwen of uw communicatie nog beter afstemmen op uw doelgroep. En daarvoor bent u op zoek naar meer informatie over uw donateurs of klanten. Met de simpele vraag naar meer inzicht in de samenstelling van de achterban, begon UNICEF segmentatiedata te gebruiken. Inmiddels zijn onze segmentatiedata en de GeoTypen uitgegroeid tot een waardevolle bron van informatie voor vele toepassingen. Zo is de data onder andere verweven in het wervingsbeleid en in de communicatie naar bestaande donateurs.

Vraag nu de case aan

Wilt u weten hoe de segmentatiedata en GeoTypen van GeoMarktprofiel de fondsenwerving van UNICEF effectiever maken en de relatie met bestaande donateurs versterken?

Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u de case per e-mail.

Meer cases