Hoe Kees Smit Tuinmeubelen dankzij relevante e-mailcampagnes een imposante conversiestijging behaalt

geomarktprofiel-case-kees-smit-tuinmeubelen-detail.jpg

Kees Smit Tuinmeubelen

Stel: u heeft een goed beeld van uw doelgroep(en) en stuurt daardoor op content die zoveel mogelijk aansluit. Uw e-mailcampagnes zijn gepersonaliseerd en worden in de basis goed ontvangen. Maar toch vraagt u zich af of verbeterslagen mogelijk zijn. Wat zou u doen? Ons antwoord op deze vraag: breng de huidige klantkennis in kaart, vul missende klantinformatie aan en kijk met een frisse blik naar klantsegmentatie. Omdat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, hebben wij hier voor Kees Smit Tuinmeubelen concreet invulling aan gegeven.

Kees Smit Tuinmeubelen is een oer-Hollands familiebedrijf dat bestaat uit drie generaties en zich al meer dan 75 jaar focust op de verkoop van tuinmeubelen. Inmiddels bezit de tuinmeubelspecialist twee Experience Stores XXL in Nederland en drie webwinkels in Nederland, Duitsland en België. Doordat zij zowel on- als offline dezelfde klantbeleving creëren, klanten inspireren en een goede service bieden, hebben zij een solide marktpositionering en hoge klanttevredenheid. Deze vasthouden doen ze door zo relevant mogelijk met klanten in contact te blijven. Om nog beter in te kunnen spelen op klantbehoeften, content af te kunnen stemmen op specifieke klantgroepen en klantcommunicatie te kunnen personaliseren, schakelde Kees Smit Tuinmeubelen de kennis van GeoMarktprofiel in.

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

Vraag de case aan!

Laat uw gegevens achter en ontdek hoe de landelijke segmentatie data en klantsegmentatie gezorgd hebben voor een helderder beeld van klantgroepen en hoe Kees Smit Tuinmeubelen hierdoor relevanter met hen communiceert. Met een imposante conversiestijging van wel 600% als resultaat.

Meer cases