Hoe zelfstroom meer inzicht in klanten heeft gekregen en hen efficiƫnter bereikt

zelfstroom-detail.jpg

Zelfstroom

Het aanpassen van uw benadering aan de behoeften van elke individuele klant: de wens van iedere organisatie, maar niet altijd realiseerbaar. Wilt u toch relevant en doelgericht communiceren, dan is klantsegmentatie de oplossing. Zo ook voor Zelfstroom.

Iedere klant is uniek en vraagt om een andere benadering. Inzicht in de klantbehoeften kan hier een bijdrage aan leveren, want het helpt bij het personaliseren van uitingen. Maar het aanpassen van uw benadering aan de behoeften van elke individuele klant is niet altijd haalbaar. Om toch relevant en doelgericht te kunnen communiceren is het opdelen van klanten in klantsegmenten de oplossing. Middels de juiste segmentatie is het zelfs mogelijk om de best passende medewerker te koppelen aan één specifieke klant, waardoor processen nog meer gestroomlijnd worden en de klant beter geholpen kan worden. 

Dit geldt ook voor Zelfstroom; verkoper en verhuurder van zonnepanelen.

In deze case licht Zelfstroom toe hoe men processen heeft geoptimaliseerd middels klantsegmentatie en lead matching. Zij vertellen hoe de 14 GeoTypen zijn bepaald en ingezet en hoe het lead matching systeem is geïmplementeerd.

Vraag gratis de klantcase aan

Bent u benieuwd hoe wij samen met Zelfstroom een hogere conversie van uitgebrachte offertes naar concrete orders hebben gerealiseerd?

Laat uw gegevens achter en bekijk direct de volledige klantcase.

Naam *
E-mailadres *
Bedrijfsnaam *
Telefoonnummer
 

Meer cases