Het lifestyle gedrag van alle Nederlandse huishoudens in beeld. Vanaf nu is de complete rapportage beschikbaar! Download nu >

Partnerships en succesvolle campagnes dankzij klantinzicht

id-t-case-detailpagina.png

ID&T

Stel: u heeft klantdata met informatie over de interesses van fans op basis van het aankoopgedrag van tickets, maar mist socio-demografische inzichten en informatie over (o.a.) het mediagebruik, de vrijetijdsbesteding en de levensstijl. Hierdoor mist u belangrijke inzichten en bent u niet in staat uw evenementen en sponsoren af te stemmen op de wensen en behoeften van de doelgroepen waardoor het lastig is (nieuwe) generaties te bereiken en te binden. Om deze uitdagingen aan te gaan en activaties op maat aan te kunnen bieden hebben wij ID&T geholpen met onze segmentatie data. 

 

ID&T is Nederlands bekendste en wereldwijd meest toonaangevende dancefeestorganisator. In 1992 opgericht door liefhebbers van elektronische dansmuziek en sindsdien op zoek naar baanbrekende concepten. Inmiddels heeft ID&T jaarlijk meer dan 1,5 miljoen festivalbezoekers, een digitaal platform met meer dan 1 miljoen members, miljoenen volgers op social media en 850.000 websitebezoekers per maand. Toch hebben ze ook moeite om de 'lastige' generaties te bereiken en te binden. Zodoende is het verder in kaart brengen, dankzij onze segmentatie data, van festivalbezoekers en het sluiten van waardevolle partnerships steeds belangrijker geworden. Omdat zij de (bestaande) festivalbezoekers een gezicht willen geven en de sponsoren, partners en activaties beter op de verschillende doelgroepen willen afstemmen, schakelden ze de kennis van GeoMarktprofiel in.

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

Vraag nu de case aan!

Wilt u weten hoe de segmentatie data van GeoMarktprofiel heeft gezorgd voor waardevolle inzichten en zij hierdoor nieuwe partners en sponsoren verbinden aan evenemten?

Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u de case per e-mail.

Meer cases