Webinar: data driven personalisatie. Ontdek alle mogelijkheden en krijg inzichten waarmee u direct aan de slag kan. Aanmelden >

Hoe Miele dankzij de GeoType klantsegmentatie de on- en offline doelgroepmarketing verbetert

miele-case-detail.png

Miele

Stel: u heeft uitgebreid onderzoek gedaan en doelgroepen gecreëerd die passen bij uw productcategorieën. Na verloop van tijd onstaan er meerdere doelgroepen voor allerlei doelen en werken verschillende afdelingen met een eigen doelgroepindeling. Hierdoor ontbreekt het overzicht en beschikt u niet over up-to-date informatie waardoor u niet in staat bent uw marketingactiviteiten af te stemmen op de wensen en behoeften van de doelgroepen. Om deze uitdagingen aan te gaan hebben wij Miele geholpen met onze GeoType.

Immer besser: steeds beter zijn dan anderen en zichzelf continu verbeteren. Dit is wat Miele sinds de oprichting in 1899 belooft. De twee families die destijds startten met 11 medewerkers, zijn gegroeid tot een onafhankelijk familiebedrijf met meer dan 22.000 medewerkers wereldwijd. In al die jaren is het streven naar huishoudelijke kwaliteitsapparatuur die staat voor waarde, elegantie en innovatie, onveranderd gebleven. De wensen van consumenten veranderen daarentegen wel en zijn verre van hetzelfde. Zodoende is het in kaart brengen van doelgroepen en het ontwikkelen van klantsegmenten steeds belangrijker geworden. Omdat zij de (bestaande) kopers een gezicht willen geven en de marketing beter op de verschillende doelgroepen willen afstemmen, schakelden ze de kennis van GeoMarktprofiel in. 

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

Vraag nu de case aan!

Wilt u weten hoe de GeoType klantsegmentatie heeft gezorgd voor sterkere on- en offline doelgroepmarketing en hoe zij hierdoor onder andere online campagnes scherper target? Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u de case per e-mail.

Meer cases