Hoe u met de GeoTypen voor België een sterke klantrelatie opbouwt.

De mogelijkheden van segmentatie in België en het ontstaan van het nieuwe segmentatiemodel GeoType.

Op dinsdag 28 september 2021 organiseerden wij samen met onze Belgische partner GIM een webinar over het opbouwen van een sterke on- en offline klantrelatie middels segmentatie data en GeoType.

Tijdens het webinar vertelden Peter Trap (managing director Belgium The Data Agency en namens GeoMarktprofiel actief in België) en Carl Bassi (location intelligence expert bij GIM) over de mogelijkheden van segmentatie in België en het ontstaan van het nieuwe segmentatiemodel GeoType. Ook lieten zij aan de hand van enkele praktijkvoorbeelden zien hoe u een klantendatabase segmenteert, doelgroepen in kaart brengt en daardoor een sterke klantrelatie realiseert.

Benieuwd naar het (Engelstalige) webinar? Vraag nu de volledige opname aan en kijk op ieder gewenst moment het digitale event terug. Na het achterlaten van uw gegevens ontvangt u de opname per e-mail. 

Webinar aanvragen


Extra inspiratie

Met de GeoTypen voor België bieden wij een haarfijne segmentatie van Belgische huishoudens in 15 segmenten. Hiermee krijgt elke klant in uw database een gezicht. Vraag de (Engelstalige) GeoTypen voor België brochure aan en leer alle typen beter kennen. In de toekomst blijven wij u graag inspireren met nieuwe, relevante content. Daarvoor kunnen wij de door u achtergelaten gegevens gebruiken.