Terug
Diensten
Cases
Inspiratie
Over ons
Ons verhaal
Nieuws
Vacatures
Consumenten privacy
Contact
Nieuws
01 sep. 2021
Het vernieuwde geotype.nl staat live!
Met een compleet nieuw uiterlijk en veranderingen zoals het onderling vergelijken van GeoTypen.
15 apr. 2021
GIM en GeoMarktprofiel ontwikkelen GeoType: een haarfijne segmentatie van Belgische huishoudens
Het resultaat is een haarfijne segmentatie van Belgische huishoudens, met meer inzicht in wonen, werken en winkelen.
07 apr. 2021
Bob Hoogewind
Nieuwe samenwerking GeoMarktprofiel en marktonderzoeksbureau Blauw Research
De synergie tussen landelijke segmentatie data en marktonderzoek.
15 feb. 2021
Vastgoed data voor online premieberekeningen: de voordelen op een rij
Wij hebben de redenen waarom organisaties gebruikmaken van vastgoed data via ons webservice platform en de belangrijkste voordelen op een rij gezet.
05 jan. 2021
Van bezoeker naar loyale klant: hoe u met realtime segmentatie data nieuwe klanten aan uw merk kunt binden
Door meer kennis over uw (nieuwe) klanten, op de korte én lange termijn een hogere loyaliteit en conversie realiseren.
23 dec. 2020
The Data Agency besteedt traditionele eindejaars donatie aan Reinaerde De Ster
Al een half decennium dragen wij het kindercentrum een warm hart toe. Dit jaar komt onze gift volledig ten goede aan de ballenmuur.
30 okt. 2020
Hoe data analyses helpen bij het kiezen van een winkellocatie
Wij vertellen stapsgewijs hoe een analyse van klanten en markten, de basis legt voor een goede locatiekeuze.
08 sep. 2020
Imke Snijders en Stijn Dolkemade
Het effect van corona op supermarktaankopen
GeoMarktprofiel en LynqID hebben het effect van corona op supermarktaankopen in kaart gebracht en op basis van het koopgedrag klantgroepen opgesteld.
28 jul. 2020
De invloed van corona op het veranderende off- en online winkelgedrag
Wij hebben onderzoek gedaan naar de impact van corona op het off- en online winkelgedrag van consumenten en de resultaten gekoppeld aan onze GeoTypen.
1
2
3
4