Het lifestyle gedrag van alle Nederlandse huishoudens in beeld. Vanaf nu is de complete rapportage beschikbaar! Download nu >
Voor het vijfde jaar op rij ontvangt kindercentrum Reinaerde De Ster de eindejaars donatie van The Data Agency. Dankzij eerdere giften werd de speelzaal flink opgeknapt, dit jaar komt er een nieuw speeltoestel: de ballenmuur. Dit toestel verhoogt de interactie met de kinderen en daagt ze, zowel geestelijk als fysiek, op een verrassende manier uit. Met de donaties wordt de stichting gesteund om het voor de kwetsbare doelgroep beter en leuker te maken.
De ballenmuur: grootse verrassing voor de kinderen, grote steun aan de stichting
De ballenmuur is een speciale muur in bos thema. Kinderen kunnen een bal in een verlichte buis in één van de plantenbakken stoppen, waarna de bal wordt opgezogen en via een andere buis in een vat onder het plafond terechtkomt. Wanneer er op een knop wordt gedrukt, gaat het vat langzaam open en rollen de ballen terug naar beneden. Een grootse verrassing voor de kinderen, en een grote steun aan de stichting.
Van relatiegeschenk naar donatie aan een goed doel
In 2015 nam het management van The Data Agency het initiatief om het bedrag dat normaliter wordt besteed aan de jaarlijkse relatiegeschenken, om te zetten naar een donatie aan een goed doel of stichting. Aan collega’s werd gevraagd om hiervoor een suggestie te doen. Bas Verhaegh, Senior product manager en legal, van wie de dochter naar het kindercentrum gaat, kwam als winnaar uit de bus. Sindsdien wordt er elk jaar gedoneerd, en worden er jaarlijks vrijwilligersdagen georganiseerd. Door de huidige situatie zal er in 2021 geen vrijwilligersdag plaatsvinden, maar met de donatie kan De Ster een mooie stap zetten in de doelstelling om de speelzaal volledig interactief te maken.
Marije de Werf, Coördinerend begeleider bij Reinaerde De Ster: “Het is erg mooi dat The Data Agency er opnieuw voor heeft gekozen om ons een donatie te schenken en wij deze gift in onze speelzaal kunnen steken. Daar komt bij dat we hulp krijgen bij het op gang brengen van andere projecten, zoals bijvoorbeeld de website. Dit zijn uitdagingen waar wij als zorgmensen best mee stoeien; hoe zorg je ervoor dat je als goed doel wordt gezien, dat je in de spotlights komt te staan? The Data Agency helpt ons daar echt heel goed bij. We merken ook dat dit een opening biedt voor andere initiatieven. Zo komen verschillende werelden samen, waar ik ontzettend dankbaar voor ben.”
Steun ondanks uitdagend jaar
Ook Bas Verhaegh is geraakt dat zijn werkgever opnieuw doneert: “Dit was voor iedereen een bijzonder jaar. Business technisch moesten veel organisaties creatief zijn. Maar kijk je naar de zorg, dan lagen daar veel grotere uitdagingen. De zorg is overbelast en er is voor deze groep kinderen een tekort aan specialisten. Daarom is het extra belangrijk dat er toch bedrijven zijn die helpen, zodat kinderen een omgeving kan worden geboden waar ze tot rust komen en zich veilig voelen. Dat is namelijk het belangrijkste voor deze kinderen: rust, regelmaat en structuur. En dat is ontzettend lastig als ze plots weer bij hun ouders thuis komen te zitten, zoals we dit jaar, en ik ook persoonlijk, hebben ervaren. Daarom vind ik het nog mooier dat The Data Agency wederom helpt.”
Over Reinaerde
Reinaerde ondersteunt, midden in de samenleving, mensen met een verstandelijke of fysieke beperking in de ontwikkeling. Vanuit lokaal perspectief bieden zij dienstverlening die uitgaat van ieders eigen kracht, variërend van tijdelijke begeleiding tot langdurige zorg en behandeling. De dienstverlening van Reinaerde sluit aan op elke levensfase: kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Zo bieden zij onder andere dagbesteding aan kinderen en volwassen, maar ook aan mensen met niet-aangeboren hersenletsel. Meer weten over kindercentrum Reinaerde De Ster of ook doneren? Bezoek steundester.nl voor alle informatie.
Hebt u vragen over ons of onze diensten? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Blijf op de hoogte van al het laatste GeoMarktprofiel nieuws en ontwikkelingen en meld u aan voor onze nieuwsbrief.
Wilt u weten hoe de landelijke segmentatie data en klantsegmentatie gezorgd hebben voor een helderder beeld van klantgroepen en hoe zij hierdoor relevanter met hen communiceert? Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar vertellen wij alles over de toegevoegde waarde van externe data in modellen en hoe deze data kan worden toegepast om de prestaties van modellen te verbeteren. Tot slot beantwoorden wij al uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar leggen wij u in 45 minuten uit hoe onze segmentatie werkt, hoe onze klanten het gebruiken en hoe u het toepast in uw business. Tot slot beantwoorden wij al uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Ontdek (vrijblijvend) de kracht van onze segmentatie data en hoe het u kan helpen om uw (online) klantreis te optimaliseren. Laat uw gegevens achter en u hoort snel van ons.
Met een klantanalyse kijken wij uit welke GeoTypen uw klantendatabase bestaat. Zo leert u uw klanten nog beter kennen, o.a. op de onderwerpen koopkracht en communicatievoorkeuren. Door deze inzichten wordt uw klantcommunicatie persoonlijker, passender en sterker.
Samen met Reader hebben wij de zonnepanelen op Nederlandse daken in kaart gebracht.
Meer weten over de ruim 1,4 miljoen geïnstalleerde zonnepanelen op Nederlandse daken en welke GeoTypen de meeste panelen bezitten? Vraag nu de infographic aan voor meer informatie.
Met onze portfolio scan krijgt u een compleet en actueel beeld van uw klanten op allerlei gebieden. De inzichten zijn direct toepasbaar voor marketing, premieberekening en risicomanagement doeleinden.
Ontvang meer informatie over onze segmentatie data.
Ontvang meer informatie over onze vastgoed data.
Ontvang meer informatie over GeoMarktprofiel as a Service.
Bent u benieuwd wat onze segmentatie data voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u weten welke segmentatie kenmerken beschikbaar zijn? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat GeoMarktprofiel as s Service voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat de GeoTypen voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u de GeoType brochure ontvangen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd hoe onze data analyses uw organisatie kunnen helpen? Of wilt u een voorbeeld-profiel ontvangen? Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat onze vastgoed data voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u weten welke vastgoed kenmerken beschikbaar zijn? Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.