Mis het niet: webinar segmentatie data - de toegevoegde waarde in de klantreis

15 mrt. 2022
geomarktprofiel-nieuws-segmentatie-webinar-detail.png

Uw klanten een gepersonaliseerde (online) ervaring bieden, een onvergetelijke eerste indruk maken bij potentiële en nieuwe klanten, en het verbeteren van modellen voor werving, cross selling, upselling en behoud. Slechts een aantal voorbeelden van waar u zich dagelijkse mee bezighoudt.

Met onze segmentatie data vult u uw klantdata aan en leert u klanten nog beter kennen. Maar wist u dat u er veel meer mee kunt dan enkel klanten segmenteren? Dat de data ook helpen bij het ontwikkelen van goede strategieën per klantgroep, het gepaster (online) communiceren met klanten en het in kaart brengen van de doelgroep potentie?

Op donderdag 31 maart, van 15:00 tot 15:45 uur, vertelt één van onze data analisten alles over de nieuwste ontwikkelingen rondom onze segmentatie data, hoe u slimmer met segmentatie data kunt werken en wat de toegevoegde waarde ervan is in (elke fase van) de klantreis. En omdat u vooraf vragen kunt insturen die wij tijdens of vlak na de sessie persoonlijk beantwoorden, stellen wij u zoveel mogelijk centraal.

Aanmelden voor het digitale event is niet meer mogelijk. 

Relevante cases

Gerelateerde diensten