Op dinsdag 28 september 2021 organiseerden wij samen met onze Belgische partner GIM een webinar over het opbouwen van een sterke on- en offline klantrelatie middels segmentatie data en GeoType.
Tijdens het webinar vertelden Peter Trap (managing director Belgium The Data Agency en namens GeoMarktprofiel actief in België) en Carl Bassi (location intelligence expert bij GIM) over de mogelijkheden van segmentatie in België en het ontstaan van het nieuwe segmentatiemodel GeoType. Ook lieten zij aan de hand van enkele praktijkvoorbeelden zien hoe u een klantendatabase segmenteert, doelgroepen in kaart brengt en daardoor een sterke klantrelatie realiseert.
Benieuwd naar het (Engelstalige) webinar? Vraag nu de volledige opname aan en kijk op ieder gewenst moment het digitale event terug.
Hebt u vragen over ons of onze diensten? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Blijf op de hoogte van al het laatste GeoMarktprofiel nieuws en ontwikkelingen en meld u aan voor onze (driemaandelijkse) nieuwsbrief.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Ontdek (vrijblijvend) de kracht van onze segmentatie data en hoe het u kan helpen om uw (online) klantreis te optimaliseren. Laat uw gegevens achter en u hoort snel van ons.
Met een klantanalyse kijken wij uit welke GeoTypen uw klantendatabase bestaat. Zo leert u uw klanten nog beter kennen, o.a. op de onderwerpen koopkracht en communicatievoorkeuren. Door deze inzichten wordt uw klantcommunicatie persoonlijker, passender en sterker.
Samen met Reader hebben wij de zonnepanelen op Nederlandse daken in kaart gebracht.
Meer weten over de ruim 1,4 miljoen geïnstalleerde zonnepanelen op Nederlandse daken en welke GeoTypen de meeste panelen bezitten? Vraag nu de infographic aan voor meer informatie.
Met onze portfolio scan krijgt u een compleet en actueel beeld van uw klanten op allerlei gebieden. De inzichten zijn direct toepasbaar voor marketing, premieberekening en risicomanagement doeleinden.