Het lifestyle gedrag van alle Nederlandse huishoudens in beeld. Vanaf nu is de complete rapportage beschikbaar! Download nu >
31 augustus 2022 - Vandaag kondigt The Data Agency de overname aan van Campaigns Unlimited. Campaigns Unlimited is gespecialiseerd in big data en data management. Met deze toevoeging aan de groep versterkt het haar footprint in Nederland.
The Data Agency helpt marktleiders in media, bij banken en verzekeraars, goede doelen, retailers en automerken met het succesvol uitrollen van hun data strategie. De groep heeft de ambitie door te groeien tot the go to player in de Benelux en Duitsland voor Data, Technology & Analytics.
De overname van Campaigns Unlimited is de vierde op rij door de groep sinds 2019. Eerder dit jaar werd het Duitse Global Group overgenomen en daarmee het netwerk uitgebreid in Duitsland. Met de overname van Campaigns Unlimited verbreedt het bedrijf de dienstverlening richting data consultancy. Eerder werden Invenna (Customer Data Platforms software) en Human Inference (datakwaliteitsoftware) al toegevoegd aan de groep.
Door de aanvulling van Campaigns Unlimited biedt het bedrijf een beter aanbod van diensten en producten met de toevoeging van data consulting. Hiermee biedt The Data Agency voor iedere data-uitdaging een gespecificeerde oplossing. De diensten van Campaigns Unlimited sluiten naadloos aan op de drie verbindende factoren van The Data Agency, te weten Data, Technology & Analytics. Campaigns Unlimited opereert als zelfstandige firma onder de vleugels van de groep.
Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: “Door de overname halen we expertise in huis waarmee we onze relaties nog beter van dienst kunnen zijn. We kunnen meer maatwerk bieden waardoor we ze ook op gefaseerde wijze en met specifieke data-gerelateerde uitdagingen kunnen ondersteunen.” Jan Geerts van Campaigns Unlimited vult aan: “Door deze overname breiden we, ook voor onze huidige klanten, ons productportfolio uit met kennis en producten van de andere onderdelen binnen de groep. Daarnaast is het mooi dat we zorgen voor continuïteit voor onze medewerkers en klanten terwijl we ons ook meer kunnen focussen op de groei van Campaigns Unlimited.”
The Data Agency ondersteunt bij het creëren van heldere inzichten, het behalen en behouden van betere resultaten en het genereren van een hogere return on data. Dit resulteert in meer relevante communicatie, lagere kosten en risico’s, grip op compliance en een hogere klanttevredenheid. Het bedrijf maakt organisaties bewust van de kracht van data en zorgen dat ze ervan profiteren. Inmiddels werken er 150 medewerkers in de groep en bedienen ze dagelijks zo’n 500 klanten in Nederland, België en Duitsland.
The Data Agency zoekt voortdurend naar nieuwe ontwikkelingen en technologieën die bijdragen aan het behouden van de marktpositie en die hen positioneren in de voorhoede van data-innovatie. Want ze willen niet alleen de beste zijn, ze willen ook dat hun klanten het best presteren. En dit is waar hun professionals een belangrijke rol in spelen, want ze geloven dat zij het verschil maken. De merken werken nauw samen om een hoge klantenservice te kunnen bieden.
Deze merken maken al onderdeel uit van The Data Agency:
EDM | GeoMarktprofiel | Human Inference | Invenna | Global Group
Hebt u vragen over ons of onze diensten? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Blijf op de hoogte van al het laatste GeoMarktprofiel nieuws en ontwikkelingen en meld u aan voor onze nieuwsbrief.
Wilt u weten hoe de landelijke segmentatie data en klantsegmentatie gezorgd hebben voor een helderder beeld van klantgroepen en hoe zij hierdoor relevanter met hen communiceert? Vraag nu de case aan en kom er alles over te weten.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar vertellen wij meer over de toegevoegde waarde van segmentatie data in elke fase van de klantreis, geven we tips om de data toe te passen in de praktijk en beantwoorden wij uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar vertellen wij alles over de toegevoegde waarde van externe data in modellen en hoe deze data kan worden toegepast om de prestaties van modellen te verbeteren. Tot slot beantwoorden wij al uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Tijdens het webinar leggen wij u in 45 minuten uit hoe onze segmentatie werkt, hoe onze klanten het gebruiken en hoe u het toepast in uw business. Tot slot beantwoorden wij al uw vragen.
Omdat iedereen een unieke deelnamelink ontvangt, vragen wij vriendelijk om uzelf en collega’s afzonderlijk aan te melden.
Ontdek (vrijblijvend) de kracht van onze segmentatie data en hoe het u kan helpen om uw (online) klantreis te optimaliseren. Laat uw gegevens achter en u hoort snel van ons.
Met een klantanalyse kijken wij uit welke GeoTypen uw klantendatabase bestaat. Zo leert u uw klanten nog beter kennen, o.a. op de onderwerpen koopkracht en communicatievoorkeuren. Door deze inzichten wordt uw klantcommunicatie persoonlijker, passender en sterker.
Samen met Reader hebben wij de zonnepanelen op Nederlandse daken in kaart gebracht.
Meer weten over de ruim 1,4 miljoen geïnstalleerde zonnepanelen op Nederlandse daken en welke GeoTypen de meeste panelen bezitten? Vraag nu de infographic aan voor meer informatie.
Met onze portfolio scan krijgt u een compleet en actueel beeld van uw klanten op allerlei gebieden. De inzichten zijn direct toepasbaar voor marketing, premieberekening en risicomanagement doeleinden.
Ontvang meer informatie over onze segmentatie data.
Ontvang meer informatie over onze vastgoed data.
Ontvang meer informatie over GeoMarktprofiel as a Service.
Bent u benieuwd wat onze segmentatie data voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u weten welke segmentatie kenmerken beschikbaar zijn? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat GeoMarktprofiel as s Service voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat de GeoTypen voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u de GeoType brochure ontvangen? Laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd hoe onze data analyses uw organisatie kunnen helpen? Of wilt u een voorbeeld-profiel ontvangen? Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bent u benieuwd wat onze vastgoed data voor uw organisatie kunnen betekenen? Of wilt u weten welke vastgoed kenmerken beschikbaar zijn? Laat uw gegevens achter in het formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.