GeoMarktprofiel sponsort DDMA Talkshow: De Beste Customer Data Cases van 2021

26 nov. 2021
detail-ddma-sponsoring-geo.png

Op donderdag 2 december, van 15:00 tot 16:30 uur, organiseert DDMA voor de tweede keer de DDMA Talkshow: De Beste Customer Data Cases van 2021. Tijdens deze online show gaan zij in gesprek met de genomineerden voor de DDMA Customer Data Award, en presenteren alle genomineerden hun case. Kortom: een talkshow vol praktischer voorbeelden en met inspirerende pitches en diepgaande gesprekken. En wij zijn trotse sponsor!

Wilt u de talkshow online bijwonen? Aanmelden is gratis en mogelijk via de website.

Over de DDMA Customer Data Award
De DDMA Customer Data Award wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen. Alle cases zijn door een vakjury getoetst aan de hand van criteria als analuse, segmentatie, datakwaliteit, datagebruik en data-integratie. De vakjury bestaat uit Kees Groenewoud (Cmotions), Ewout Vis (Ewout Vis Data & Analytics), Ceesjan de Vos (Vakmedianet), Arnold van Nederend (KPN) en Emiel Begthel (ANWB).

De talkshow wordt gesponsord door Cmotions, GeoMarktprofiel, PRDCT, EDM en Yourzine.