Geomarktprofiel voegt zich bij nieuwe groepsstructuur The Data Agency

06 jul. 2020
nieuwsbericht-persbericht-detail-geo.png

Vanaf maandag 6 juli voegt GeoMarktprofiel zich bij de nieuwe groepsstructuur The Data Agency. The Data Agency brengt merken op het gebied van technologie, data en analyse samen, zorgt voor kennisdeling en neemt een deel van de bedrijfsvoering uit handen. Op deze manier kan GeoMarktprofiel zich nog beter concentreren op zijn kernactiviteiten en de bijbehorende klantvraag. Naast GeoMarktprofiel sluiten ook de merken EDM, Human Inference en LynqID zich aan bij de groep.

Frank de Beun, CEO van The Data Agency, over het ontstaan van The Data Agency: “Wij willen onze klanten een voorsprong geven en daarom staan wij open voor nieuwe technologieën en ontwikkelingen. Dat kan in een volwassen datamarkt beter wanneer we vanuit specialisaties werken. Voor onze merken betekent dit dat ze ruimte moeten krijgen om te groeien binnen hun specialisatie. Dat bieden we ze nu. Bovendien maken we het makkelijker voor nieuwe merken, met behoud van zelfstandigheid, maar met behulp van de groep en de andere merken, om zich aan te sluiten en hun groei te versnellen.

Wat betekent dit voor GeoMarktprofiel en klanten
Wij helpen organisaties om met betrouwbare landelijke segmentatie data en analyses een compleet en actueel beeld te geven van klanten en markten. Op deze manier kunnen zij betere, datagedreven beslissingen nemen en hun klantwaarde vergroten.

Binnen de nieuwe structuur kan ons team van data specialisten nog meer focus aanbrengen; focus die ons in staat stelt om sneller producten te ontwikkelen en te optimaliseren. Daarnaast kunnen we nog beter inspelen op klantbehoeften en actuele ontwikkelingen. Wij verwachten hierdoor nu en in de toekomst nog meer waarde toe te kunnen voegen. Eén van de andere voordelen waar onze klanten van profiteren, is dat zij een betrokken sales consultant en analist hebben die de business begrijpen en gespecialiseerd zijn in de dienstverlening van GeoMarktprofiel.

Blijf op de hoogte
Op de hoogte blijven van al het laatste GeoMarktprofiel nieuws, volg ons dan op LinkedIn

OOK ONDERDEEL VAN THE DATA AGENCY

EDM
EDM is gespecialiseerd in de creatie van de meest actuele en correcte klantendatabase, het samenstellen en inzetten van doelgroepen voor on- en offline klantenwerving en solide lead management.

Human Inference
De datakwaliteit oplossingen en expertise van Human Inference stellen organisaties en overheidsinstanties in staat om de kwaliteit van klantgegevens te bewaken en om een single customer view te creëren.

LynqID
LynqID combineert expertise, technologie en informatie uit een landelijke database tot één 360 graden klantbeeld en ondersteunt organisaties die cross-channel met individuele klanten willen communiceren.

 

Gerelateerde diensten