Realtime inzicht in (nieuwe) webshop klanten.

Informatie over het realtime aanvullen van klantinformatie, de toepassingen en voordelen.

Consumenten kopen vaker online. Zo zijn het aantal online consumentenbestedingen gestegen en zijn er, door de huidige omstandigheden, 800.000 meer e-shoppers dan een jaar geleden. Maar waar veel gekocht wordt, ontstaat (groeiende) concurrentie. Door de vele webwinkels switchen consumenten gemakkelijker, waardoor het voor winkeliers noodzaak is om eerste kopers direct aan zich te verbinden. Dit is voor menig onlinewinkel een probleem, want een eerste koper laat vaak beperkte informatie achter en om die reden is het doen van een passend aanbod lastig.

Met onze landelijke segmentatie data vult u realtime klantinformatie aan. In de direct te downloaden flyer vertellen wij hier meer over en laten wij concreet zien wat u hiermee kunt en bereikt.

Download de flyer


Nóg meer inspiratie?

Wilt u weten waarom het waardevol is om uw klanten te leren kennen en hoe de landelijke segmentatie data uw dienstverlening kan verbeteren, lees dan ook het artikel 'Van bezoeker naar loyale klant: hoe u met realtime segmentatie data nieuwe klanten aan uw merk kunt binden'.