Webinar: data driven personalisatie. Ontdek alle mogelijkheden en krijg inzichten waarmee u direct aan de slag kan. Aanmelden >

Webinar:
data driven personalisatie

Donderdag 24 november 2022, 15:00 – 15:45 uur

Aanmelden

Gepersonaliseerde
klantuitingen.

Bent u benieuwd hoe u met segmentatie data klanten een slimmere, gepersonaliseerde ervaring kunt bieden? Wilt u meer weten over hoe u slimmer met segmentatie data kunt werken? En wat de toegevoegde waarde ervan is in (elke fase van) de customer journey?

Tijdens het 45-minuten durende webinar op donderdag 24 november, van 15:00 tot 15:45 uur, vertelt Imke Snijders (data analist) aan de hand van praktijkvoorbeelden wat u kunt met segmentatie data en wat u ermee bereikt.

[HORIZONTALE LIJN]

Uw klanten een gepersonaliseerde (online) ervaring bieden, een onvergetelijke eerste indruk maken bij potentiële en nieuwe klanten, en het verbeteren van modellen voor werving, cross- en upsell en behoud. Slechts een aantal voorbeelden van waar u zich dagelijks mee bezighoudt.

Met onze segmentatie data vult u uw klantdata aan en leert u klanten nog beter kennen. Maar wist u dat u er veel meer mee kunt dan enkel klanten segmenteren? Dat de data ook helpt bij het ontwikkelen van de juiste marketing strategie per klantgroep, het relevanter (online) communiceren met klanten en het in kaart brengen van de doelgroep potentie?

Tijdens het webinar nemen wij u onder andere mee in:

  • De toegevoegde waarde van segmentatie data, in elke fase van de klantreis: met onder andere de 14 GeoTypen.
  • Tips en praktijkvoorbeelden om de data toe te passen.
  • Uw vragen en antwoorden.

Deze gratis sessie is geschikt voor elke professional die gebruikmaakt van of geïnteresseerd is in segmentatie data.

Ik meld mezelf of een collega aan!