Een hogere conversie en donateursloyaliteit met GeoType

Vraag nu een gratis profielanalyse aan en kom meer te weten over de GeoTypen binnen uw database. 

Leer uw donateurs nóg beter kennen

Met de GeoTypen verkrijgt u een compleet en actueel inzicht in het profiel van uw donateurs. Inzichten die u vervolgens concrete handvatten geven om het rendement op campagnes significant te verhogen. Doordat de GeoTypen kunnen worden toegevoegd aan uw database, zijn deze direct toepasbaar binnen campagnes voor werving, behoud en het verhogen van loyaliteit.

[HORIZONTALE LIJN]

Michiel van Straten, senior data analist bij UNICEF Nederland: "GeoType geeft ons meer inzicht in de overeenkomsten en verschillen tussen donateurs en zorgt ervoor dat we slimmer en relevanter kunnen communiceren."

geotype-afbeelding.png

De voordelen van GeoType

GeoType geeft u handvatten om hedendaagse uitdagingen in de wereld van fondsenwervers te trotseren:

  • Activeer (inactieve) donateurs: een (inactieve) donateur verschilt in zijn wensen en behoeften. Stem de handelingsperspectieven af op de doelgroep.
  • Verhoog de conversie: optimaliseer de donor journey en bijbehorende kanalen dankzij relevante inzichten.  
  • Verhoog het gemiddelde giftbedrag: benader donateurs met een aanbod op maat dankzij inzicht inzichten in het geefgedrag. Pas het gifbedrag aan op de doelgroep. 
  • Creëer loyaliteit: met relevante content worden donateurs meer betrokken bij de missie van je organisatie. Optimaliseer de donor journey en intensiveer de relatie.

 

Claim uw gratis profielanalyse

Met een profielanalyse kijken wij uit welke GeoTypen uw donateursdatabase bestaat. Hiermee leert u donateurs beter kennen, o.a. op inkomens- en opleidingsniveau, gemiddeld giftbedrag en communicatievoorkeuren. Met deze nieuwe inzichten maakt u elke communicatie persoonlijker, relevanter en effectiever.

Profiteer nu van onze tijdelijke actie en vraag een gratis profielanalyse aan.